Tvůrce webu je i pro tebe! Postav třeba web. Bez grafika. Bez kodéra. Hned.
wz
<-zpět

1
1
1-1
3
4
8
0
0
Rolník
Rolníci jsou základní pěchotní jednotkou svaté Gryfí říše. I když jsou slabí a jen částečně vycvičení, jejich síla spočívá v množství. Rolníci jsou důležitým zdrojem příjmů svých pánů.
Schopnosti :
Daňoví poplatníci.
1
2
1-2
6
4
8
0
0
Branec
Branci jsou základní jednotkou svaté Gryfí říše. Jsou relativně slabí a ne zrovna dobře vycvičení, ale jejich síla spočívá v množství. Tato jednotka se hodí pro ochromování nepřátel v boji zblízka.
Schopnosti :
Odražení.
2
1
1-2
6
4
8
0
0
Vymahač
Občas je třeba vynaložit i trochu násilí, aby bylo vykonáno, co je třeba. Alespoň tak to vidí vymahači. Tito drsní vojáci Gryfí říše nikdy neváhají svého protivníka srazit svým štítem.
Schopnosti :
Desátky, Rána.
4
3
2-4
7
4
9
10
0
Lukostřelec
Lukostřelci Gryfí říše mohou oslabit nepřátelské řady ještě před započetím boje zblízka, neboť vynikají v umění zasypat nepřátele sprškami šípů.
Schopnosti :
Střelecká jednotka, Rozptýlené střely.
4
4
2-8
10
4
8
12
0
Kušečník
Kušečníci hrají klíčovou roli při oslabování nepřátelských řad ještě před započetím boje zblízka. Jejich mocné kuše, do kterých se nabíjí masivní šípy, jsou smrtící zejména na kratší vzdálenosti.
Schopnosti :
Střelecká jednotka, Přesné střely.
5
4
2-8
10
4
8
10
0
Mistr kuše
S novou panovnicí přišly do země i nové technologie, které umožňují výcvik mistrů kuše z Gryfí říše. Tito muži nejenže střílejí daleko a přesně, ale pálí i velmi rychle.
Schopnosti :
Střelecká jednotka, Bez postihu na vzdálenost.
4
8
2-4
16
4
8
0
0
Pěšák
Pěšáci jsou hlavní obrannou silou armád Gryfí říše. Mohou odrážet útoky nepřátel, zatímco jejich spolubojovníci soupeře obejdou a zničí.
Schopnosti :
Velký štít, Úder, Zuřivost.
5
9
2-5
26
4
8
0
0
Panoš
Panoši jsou páteří každé armády Gryfí říše. Dokáží odrazit nepřátelské nájezdy, zatímco ostatní spojenci napadají nepřítele zezadu. Je těžké je porazit, jelikož jsou mistry v boji zblízka. Bránit se umí stejně dobře – svým štítem dokonce mohou chránit i okolní jednotky.
Schopnosti :
Velký štít, Úder, Zaštiťují spojence, Zuřivost.
8
8
2-5
26
4
8
0
0
Zastánce
Zastánci jsou válečníci, kteří dokáží v boji plně využívat výhod fanatického zápalu. Ten jim propůjčuje schopnost rozseknutí, která vylepšuje jejich útok proti každému, kdo se jim odváží postavit.
Schopnosti :
Rozseknutí.
7
5
5-10
30
7
15
0
0
Gryf
Gryfové jsou nejrychlejšími bojovníky říše, která nese jejich jméno. Jsou skvělí při útocích, kdy nalétávají do řad nepřátel. Pokud jsou donuceni bojovat zblízka, jsou slabí, ale vždy se budou bránit do posledního dechu.
Schopnosti :
Létání, Velká jednotka, Neomezené opětování úderů, Imunita vůči slepotě.
9
8
5-15
35
7
15
0
0
Královský gryf
Královští gryfové jsou nejrychlejšími bojovníky Gryfí říše. Vynikají v bleskurychlých útocích, při kterých nalétávají do nepřátelských řad z nebes nad bojištěm.
Schopnosti :
Létání, Velká jednotka, Neomezené opětování úderů, Imunita vůči slepotě, Střemhlavý útok.
7
12
6-12
52
7
10
0
0
Bojový gryf
Jejich šílení mistři je podrobují velmi tvrdému výcviku, takže tito gryfové jsou schopní během boje propadnout ničivému bojovému šílenství.
Schopnosti :
Velká jednotka, Létající, Neomezený protiútok, Bojové šílenství.
12
12
9-12
54
5
10
7
0
Kněz
Kněží jsou v Gryfí říši strážci pravé víry. Bojují proti všem bezvěrcům i těm, kteří by mohli ohrozit Elrathovu církev. Do boje zblízka se nezapojují, ale sesílají na nepřátelské vojáky hněv svého božstva.
Schopnosti :
Střelecká jednotka, Bez postihu na boj zblízka.
16
16
9-12
80
5
10
7
12
Inkvizitor
Inkvizitoři jsou strážci pravé víry v Elratha, svatého draka světla. Jako takoví nezaváhají ani na okamžik a do boje proti bezvěrcům vyrážejí s obrovským nadšením. Inkvizitoři se nezapojují do boje zblízka, ale čas od času sešlou na nepřátelské vojáky Elrathovu zlobu a zároveň podpoří své vlastní řady nějakým kouzlem.
Schopnosti :
Střelecká jednotka, Bez postihu na boj zblízka, Kouzlí.
20
14
9-12
80
5
10
5
15
Fanatik
Fanatici byli kdysi Kněžími světla, ale jejich fanatismus je dovedl k přijetí jiných barev. Ovšem stejně jako kněží, jimiž kdysi sami bývali, mají mocný magický útok na dálku a svou mocnou vírou zároveň povzbuzují spojenecké jednotky ve svém okolí.
Schopnosti :
Střelecká jednotka, Bez postihu na boj zblízka, Kouzlí.
23
21
20-30
90
7
11
0
0
Jezdec
Jezdci jsou útočnými vojáky svaté Gryfí říše. Chrání je silná plátová zbroj a nejlépe se jim daří, pokud mají k útoku dostatečně velký rozjezd.
Schopnosti :
Bodnutí z trysku, Velká jednotka.
24
24
20-30
100
8
12
0
0
Paladin
Paladinové jsou nejmocnějšími strážci a elitními vojáky Gryfí říše. Jezdí na mocných válečných koních, oděni v těžké plátové zbroji. Nejlépe se jim daří, pokud se mohou k úderu na nepřítele pořádně rozjet. Kromě toho dokáží paladinové rušit nepřátelské kletby.
Schopnosti :
Bodnutí z trysku, Velká jednotka, Přikládání ruky.
24
20
20-35
100
8
12
0
0
Šampion
Šampioni jsou fanatici, kteří přísahali věrnost přímo svaté Isabele. Oblíbenou taktikou těchto těžkooděnců je výpad, kterým drtí nepřátele celou svou nesmírnou vahou.
Schopnosti :
Velká jednotka, Útok šampióna.
27
27
45-45
180
6
11
0
0
Anděl
Andělé jsou ztělesněním Elratha na Ashanu a jako takoví jsou nejsilnějšími posly jeho moci. Tato stvoření světla jsou v boji neúprosná a jejich rány jsou vždy smrtící. Anděla nelze zabít; pokud je jeho tělo příliš ohroženo, stane se z něj průzračný duch, který se vrátí ke svému pánovi.
Schopnosti :
Létání, Velká jednotka.
31
31
50-50
220
8
11
0
0
Archanděl
Archandělé jsou ještě mocnější než andělé. Jako Elrathovi vyvolení mají úžasnou schopnost oživovat spojence, kteří padli v boji, a dát jim druhou šanci ke službě svému pánovi.
Schopnosti :
Létání, Velká jednotka, Oživuje spojence.
35
25
25-75
220
8
11
0
0
Padlý anděl
Rozmary bohů asi nikdy nepochopíme. Kdo ví, čím se tito andělé prohřešili, že upadli v nemilost? Při krutém pádu z nebes se však naučili, jak z nepřátel vysávat životní sílu.
Schopnosti :
Velká jednotka, Létající, Vysává život.